Войти

Що робити, якщо лікарі порушують ваші права?

Коли ми звертаємось до лікарні, то сподіваємось отримати якісні послуги. Здоров’я – це найважливіше, що може бути. Але іноді трапляються ситуації, коли лікарі навмисно або через поганий досвід, чи по інших причинах надають погані послуги.



Це буває, як в державних, так і в приватних медичних закладах. Професійний захист прав пацієнта – це послуга юристів від «Приходько та партнери», яка захистить ваші інтереси, якщо в медичному закладі з вами працювали непрофесійно чи з явним порушенням ваших прав.

Найчастіші приклади порушення прав пацієнта


1. Неналежне інформування:

Лікар не надає пацієнту вичерпної інформації про його стан, ризики та альтернативи лікування. Наприклад, лікар може не повідомити про можливі побічні ефекти ліків або не пояснити ризики та переваги операції.

2. Відмова у наданні допомоги:

Пацієнту безпідставно відмовляють у необхідному лікуванні. Це може статися, якщо його стан вважається "невиліковним" або якщо лікар просто не хоче витрачати на нього час.

3. Неналежне лікування:

Лікар призначає неефективні або шкідливі ліки, проводить неякісні операції тощо. Наприклад, лікар може призначити антибіотик, який не діє на даний тип інфекції, або провести операцію, яка не була необхідна.

4. Розголошення конфіденційної інформації:

Лікар ділиться особистою інформацією пацієнта зі сторонніми особами. Це може бути порушенням лікарської таємниці та завдати шкоди репутації пацієнта.

5. Примушування до лікування:

На пацієнта чиниться тиск, щоб він погодився на певне лікування, яке він не хоче. Наприклад, лікар може погрожувати пацієнту, що якщо він не погодиться на операцію, то помре, або може переконати його, що йому потрібні ліки, які насправді йому не потрібні.

6. Неповага:

Грубе або зневажливе ставлення до пацієнта з боку медичного персоналу. Це може включати словесні образи, фізичний контакт або створення атмосфери ворожості чи дискримінації.

медичний адвокат

Навіщо звертатись до адвоката, якщо були порушені ваші права як пацієнта?


Якщо ви вважаєте, що ваші права, як пацієнта, були порушені, якщо лікар завдав вам будь-яких негативних наслідків, не зволікайте – зверніться до адвоката. Не треба замовчувати проблему. Звернувшись до юриста, ви не тільки зможете добитись справедливості та компенсації. Таким чином ви ще допоможете дати зрозуміти лікарю, що за його дії чи бездіяльність є відповідальність, і наступного разу він буде працювати краще. Це зможе захистити права наступних пацієнтів.

Як захистити свої права як пацієнта?


Перш за все, зайдіть на сайт https://prikhodko.com.ua. Тут працюють досвідчені адвокати в різних галузях. Є відділ, що спеціалізується саме на медичному праві. Це експерти, які відразу після вашого звернення зрозуміють, які саме права пацієнта були порушені, і що потрібно робити, щоб отримати певні компенсації.

Статья защищена законом об авторских и смежных правах. При использовании и перепечатке материала активная ссылка на портал о здоровом образе жизни hnb.com.ua обязательна!


Отзывы и комментарии (0)
Добавить комментарий
Интересно про здоровье:
© 2008-2024 Все права охраняются законодательством Украины. Использование материалов HnB.com.ua разрешается при условии размещения ссылки (для интернет-изданий гиперссылка, не закрытая для индексации поисковыми системами) на HnB.com.ua.